Grüne Woche: Targi Rolnictwa, Ogrodnictwa i Przemysłu Spożywczego w Europie
Grüne Woche to największe w Europie targi rolnictwa, ogrodnictwa i przemysłu spożywczego, które odbywają się cyklicznie w Berlinie od 1924 roku. Co roku event ten ściąga tysiące odwiedzających, dzielonych na profesjonalistów, handlowców i konsumentów. Jest to doskonała okazja dla producentów i handlowców do prezentacji swojej oferty oraz integracji się na rynku europejskim.
W minionym roku targi odbywały się w Berlinie w dniach 20 – 29 stycznia 2021 roku, a hasłem przewodnim było „Eco Innovation”. Prezentowane tu produkty związane z zakresem rolnictwa, ogrodnictwa i przemysłu spożywczego zostały dostosowane do trendów ekologicznych oraz nowych technologii. Platforma ta stanowi prawdziwe źródło informacji o najnowocześniejszych innowacjach prowadzonych w tych dziedzinach.
Organizatorzy Grüne Woche 2021 stworzyli szereg atrakcji, które skutecznie pochłonęły zarówno potencjalnych uczestników eventu, jak i odbywające się pokazy szeroko reprezentowały sektory rolnicze, ogrodnicze i spożywcze. Oferowano również liczne degustacje produktów, m. in. alkoholi i potraw regionalnych.
Podsumowując, Grüne Woche to doskonała okazja do prezentacji oferty europejskich przedsiębiorstw oraz promocji wciąż rosnących europejskich trendów organicznych oraz nowych technologii wykorzystywanych w rolnictwie i przemyśle spożywczym.
Grüne Woche to jedna z najważniejszych europejskich imprez dotyczących rolnictwa, ogrodnictwa i przemysłu spożywczego. Tradycyjnie odbywa się ona w Berlinie, każdego roku w styczniu. Tym razem była to 92 edycja tej wyjątkowej wystawy.
Organizatorzy przygotowali ciekawe stoiska z prezentacjami produktów i usług z branży rolniczej, ogrodniczej i spożywczej. Zwiedzający mieli okazje zobaczyć najnowocześniejsze technologie, prezentacje firm oraz bogatą ofertę szkół i organizacji pozarządowych związanych z rolnictwem.
Tym razem na stoiskach Grüne Woche pojawiły się nowe elementy. Organizatorzy chcieli wzbogacić wydarzenie o atrakcje, które poza samymi produktami obejmowałoby szerokie oferty usług i programy edukacyjne dotyczące tematu żywności. Nie mogło więc zabraknąć przedstawicieli instytucji partnerskich i ekspertów ds. żywienia, którzy oferowali specjalistyczne porady z zakresu zdrowego odżywiania się.
Na targach Grüne Woche obecnych było blisko 1700 wystawców oraz prawie 420 000 odwiedzających ze całego świata. Szansa na międzynarodowe kontakty biznesowe również nie mogła zostać pominięta. Swoje oferty prezentowali tam producenci, przetwórcy i ich odbiorcy oraz firmy usługowe z całej Europy. Warto dodać również, że tegoroczną edycję imprezy organizował również Ministerstwo Rolnictwa Republiki Federalnej Niemiec.
Jeśli chodzi o polskich uczestników imprezy, to warto wspomnieć o grupie Polskich producentów winogron, która brała udział w tegorocznym Grüne Woche jako kolektywne stoisko prezentujące produkty europejskich winiarzy. Dodatkowo Polska była również obecna na stoisku targowym German-Polish Chamber of Commerce and Industry (AHK).
Grüne Woche to unikalna szansa dla firm sektora spożywczego na nawiązanie międzynarodowego kontaktu biznesowego oraz promocji swoich produktów i usług sięgających od rolnictwa po całe łańcuszek dostaw żywności. Jeśli planujesz uczestnictwo na tego typu targach, warto skorzystać ze strony internetowej Green Week Berlin aby pobrać więcej informacji na temat dat oraz reguł technicznych organizowanych tam wydarzeń.
Grüne Woche to jeden z najważniejszych wydarzeń w Europie dotyczących rolnictwa, ogrodnictwa i przemysłu spożywczego. Tegoroczna edycja – 74., odbywa się od 17 do 26 stycznia 2020 roku w Messe Berlin Brandenburg. Wydarzenie gromadzi ponad 1 400 wystawców z ponad 90 krajów, przedstawiających swoje produkty i usługi – od tradycyjnych potraw regionalnych i żywności ekologicznej do nowinek technicznych w przemyśle spożywczym.
Uczestnicy tegorocznego Grüne Woche będą mogli skorzystać m.in. z pokazów rzeźbienia warzyw i owoców, pokazów kulinarnych, prelekcji, spotkań i warsztatów ze specjalistami. Goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o najlepszych produktach spożywczych i ich produkcji oraz skosztować różnorodnych specjałów z całego świata. Przedstawiciele polskiej branży spożywczej będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami na temat promowania zrównoważonego rolnictwo i poinformują odwiedzających o najnowszych trendach rynkowych, badaniach i możliwościach inwestycyjnych.
Grüne Woche to nie tylko wspaniała okazja do obcowania z najlepszymi produktami regionu, ale także szansa na promocje środowiskowe oraz inicjowanie spotkań biznesowych. Jest to miejsce porozumienia dla europejskich firm pragnących uzyskać wsparcie w promowaniu innowacji technologicznych i handlowych na lokalnym i międzynarodowym rynku. Co ważne – grüne Woche jest atrakcyjne tak dla specjalistów z branży spożywczej jak i dla osób prywatnych – będzie można obejrzeć ciekawe stoiska, skorzystać z bezpłatnych degustacji i zakupić interesujace produkty! Zachęcam do odwiedzenia Messe Berlin Brandenburg tym bardziej, że koncentruje ona nie tylko różnorodność tradycyjnych artykułów spożywczych, ale także nowoczesne technologie branżowe!