Polskie stoiska na Międzynarodowych Targach Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego w Berlinie
Międzynarodowe Targi Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego w Berlinie stały się kolejną szansą dla polskich firm na pozyskanie nowych klientów i nawiązanie kontaktów gospodarczych – a polskie stoiska cieszyły się dużym zainteresowaniem turystów!
Organizatorzy Imtex International Exhibition Center zaprosili polskie firmy do prezentacji swoich produktów i usług na Międzynarodowych Targach Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego. impreza odbyła się w drugiej połowie sierpnia i przyciągnęła ponad 80 tysięcy zwiedzających oraz tysiące delegatów z całego świata.
Polskie stoiska ściągnęły tłumy po tym, jak ambasador RP w Niemczech, Andrzej Przyłębski odwiedził je w pierwszym dniu targów. Prezes Imflex Europe Michael Müller podkreślił ważność przedstawienia polskich produktów podczas targów i ocenił, że ekspozycja polskich firm była jedną z atrakcji imprezy.
Polscy producenci, rolnicy i usługodawcy mogli prezentować szerokie spektrum przetworzonej żywności, od warzyw, owoców, orzechów do mięsa i mleka, a także polskie technologie rolnicze. Dzięki temu okazji udało się nawiązać nowe kontakty biznesowe oraz poszerzyć rynek zbytu dla produkowanych w Polsce towarów spożywczych.
Targi okazały się dużym sukcesem dla wszystkich polskich eksporterów. Obecność na Międzynarodowych Targach Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego przyczyni si do dalszego rozpowszechniania informacji o jakości polskich produktach spożywczych na arenie międzynarodowej i wypełnieniu asortymentu tamtejszych rynków.
Polskie stoiska zdominowały Międzynarodowe Targi Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego w Berlinie, prezentując szeroki wybór swoich produktów.
Targi stanowią platformę do promocji rodzimych polskich produktów na światowym rynku spożywczym. Goście mieli okazję zapoznać się ze szeroką gamą wyrobów, obejmującą owoce, warzywa, miody, mleko, sery i produkty mleczne.
Wśród polskich producentów najbardziej widocznymi markami były Wisła Łakociarnia z Katowic, Wymysłowska z Poznania oraz FruVita z Lublina. Wisła Łakociarnia przedstawiła swoje najnowsze odmiany produktów i nowe smaki, takie jak Persik Dworacki i Wielki Jabłko. Wymysłowska zaprezentowała szeroką gamę lokalnych serów i pikli w kolorowych pojemnikach plastikowych; natomiast FruVita postawiła na tradycyjne receptury i sezonowe składniki.
Targi pozwoliły polskim producentom dotrzeć do międzynarodowej publiczności oraz umożliwić im wspólne rozmowy i wymianę doświadczeń z innymi gośćmi akredytowanymi na targach. Jednocześnie pozwoliło to na nawiązanie nowych partnerstw biznesowych oraz poznanie najnowszych trendów w jednym z najważniejszych europejskich centrów handlowych.
Przedstawiciele polskich firm są bardzo zadowoleni ze swojego udziału w targach i mają nadzieję na dalszy sukces w handlu międzynarodowym. Jest to również dobra okazja dla innych producentów spożywczych, aby dotrzeć do światowej publiczności.
Polscy producenci rolni i przemysłu spożywczego znów są obecni na Międzynarodowych Targach Rolnictwa i Przemysłu Spożywczego w Berlinie. Od czasu pierwszego pojawienia się w 1992 roku, polskie stoiska stały się jednymi z najbardziej udanych prezentacji podczas tego prestiżowego wydarzenia.
Targi służą jako platforma wymiany doświadczeń, nowoczesnych technologii i przeróżnych produktów spożywczych od krajów szóstych i czwartych sił gospodarczych. Biorąc to wszystko pod uwagę, ciągle utrzymujemy wysoki poziom w miedzynarodowym środowisku przez nasze stoiska.
Jak co roku, polskie stoiska prezentują produkty charakterystyczne dla naszych regionów. W tym roku Polska jest reprezentowana przez ponad 60 wiosek tematycznych z Lubelskiego, Podkarpackiego, Małopolskiego i Świętokrzyskiego. Szeroki wachlarz wyrobów obejmuje pieczywo, mleko, słodycze, konfitury, piwa i inne produkty stoiskowe Marokańskich Miast Partnerskich – Bydgoszczy i Lublina. Polskim firmom udało się podkreślić swoje zalety takie jak smak, trwałość i jakość produkowanego jedzenia.
Targi stanowią również doskonałe okazję do nawiązywania międzynarodowych kontaktów biznesowych oraz poszerzenia zasięgu marketingowego swojej marki na rynek europejski. Na polskim stoisku możemy oglądnąć setki warowiczów, którzy starają się nawiązać trwałe relacje handlowe na rynku międzynarodowym.
Targi pozostają również liderem w doradztwie gospodarczym poprzez tematyczne panele dyskusyjne i spotkania grupowe, które fascynują odwiedzajacych z Polski producentów skupionych na poznaniu nowych trendów branży rolno-spożywczej. To doskonała okazja aby zdobyć nowe możliwości biznesowe oraz partnerstwo handlowe pomiędzy polskimi a niemieckimi firmami.