Wystawcy na targach Grüne Woche wyróżnieni jedną, nowoczesną zabudową
Na niedawno zakończonych targach Grüne Woche, organizowanych w Berlinie od 1931 roku, odnotowano kilka ważnych wyróżnień. Deutscher Fassadenpreis, czyli niemiecka nagroda architektoniczna ustanowiona w 1998, przyznała jedną z najwyższych ocen. Uhonorowaną zabudowę na targach stanowił specjalny kompleks serii Świat Owoców i Warzyw – Preselection Hall & Seed House.
Nowoczesność projektu tego budynku tkwi w specyficznej strukturze materiałów i diskurzywnej symbolice. Wystawcy używają drewnianych elementów do odbicia wydarzeń. Celem jest umożliwienie harmonijnego przepływu idących od, jak i na targi uczestników.
Jako odpowiedzialni za tworzenie tego centrum są Unitechnik oraz Stoll Agrar GmbH & Co. KG. Unitechnik został uhonorowany nagrodami Konrad-Adenauer-Stiftung e.V., Ulm Efficiency Award i Deutscher Fassadenpreis 2019.
Ustanawiony po raz pierwszy w 1975 roku Deutscher Fassadenpreis nagradza najpiękniejsze budynki lub inne lokalizacje powierzchniowa. Jest przyznawany przez alianse budowlane i jego celem jest na stałe poszerzenie możliwości pozyskiwania informacji i trendów innowacyjnych technologii i materiałów oraz materiałów wykończeniowych z zakresu architektury fasadowej. Ten rok to drugi raz z rzędu, gdy otrzymano tak prestiżowe uznanie, a także pierwszy raz, gdy miano laureata trafiło do targów Grüne Woche.
Na tegorocznych targach Grüne Woche wygraliśmy! Jest nam niezmiernie miło poinformować, że wystawcy z naszej firmy zostali wyróżnieni jedną, nowoczesną i elegancką zabudową. Wykorzystano do tego tradycyjnych surowców jak drewno, stali i szkła, które idealnie przylegały do specyficznej architektury. Każdego dnia targów odwiedzało nas statystycznie 200 osób – pokazując nam jednoznacznie, że model naszej zabudowy spotkał się z uznaniem i akceptacją.
Nasza ekspozycja była doskonałym połączeniem tradycyjnych materiałów oraz nowoczesnej technologii. Drewniane panele odznaczały się ciekawymi wzorami, a aluminiowe podwieszenia uzupełniały całość o specyficzny charakter. Wszystko to sprawia, że publiczności ogromnie podobała się nasza propozycja.
Obserwujemy obecnie dynamiczny trend wymiany informacji na temat ekologicznych innowacji i nowatorskich technologii. Co więcej, cała nasza ekspozycja na Grüne Woche miała również walor informacyjny i edukacyjny – bardzo cenimy sobie inicjowanie rozmowy na temat roli odpowiedzialności społecznej oraz wartości przywiązywanych do szeroko pojętego zrównoważonego rozwoju.
Jesteśmy bardzo dumni z osiągniętego sukcesu i sprawionego radości publiczności – a dodatkowe uznanie ze strony Grüne Woche powoduje, że skupiamy się teraz na planowaniu kolejnych wizualnych instalacji na następne imprezy targowe.
Na targach Grüne Woche w Berlinie pojawiła się jedna, nowoczesna zabudowa, która wyróżniała się spośród pozostałych. Wystawcy mieli możliwość prezentowania swoich produktów w sześciu oddzielnych salach na różnych poziomach. Niesamowitą częścią zabudowy jest podświetana ściana testowa. Za jej pomocą odwiedzający mogli sprawdzić wskazany produkt i przekonać się o jego wytrzymałości.
Firma Kortus, która stworzyła tę nowoczesną zabudowę, podczas targów Grüne Woche otrzymała wyróżnienie. Została doceniona za stworzenie pierwszej w Niemczech interaktywnej przestrzeni, która pozwala firmom na prezentacje ich towaru we wszystkich sklepach na niskim metrażu.
Pomimo tego, że był to dopiero pierwszy projekt firmy w tym segmencie rynku, jak się okazało byl on sukcesem! Poprzez stworzenie atrakcyjnego flobu i zastosowanie nowatorskich technologii Kortus zebrał sporo pozytywnych opinii ze strony odwiedzających targi. Wszyscy dostrzegli piękno projektu!
Grüne Woche w Berlinie to targi stanowiące idealną okazję do promocji produktów ze świata rolnictwa oraz spożywczych. Wystawcy, którzy biorą udział w tegorocznym
wydarzeniu dostali od organizatorów niezwykłą niespodziankę – nowatorską modernizację zabudowy wystaw, z której skorzystało ponad 70 firm.
Organizatorzy wprowadzili zupełnie nowe rozwiązania, a ich celem było zapewnienie jak największej przejrzystości oferty. Nowa stylistyka bardzo się sprawdziła – Brytyjczycy mieli okazje spotkać się z firmami sprzedającymi produkty oraz dowiedzieć więcej o promocji i odbiorcy. Każdy ze stoisk jest przystosowany do lepszego pokazywania różnych produktów. Eklektyczny design, który wykorzystuje tradycyjne elementy architektoniczne połączone z bardziej nowoczesnymi rozwiązaniami sprawia wrażenie, że jest on idealnie dopasowany do rodzimych tradycji. Dzięki tym innowacjom odwiedzajacy maja możliwość uzyskania bardziej spersonalizowanego i ciekawszego doświadczenia na tym wydarzeniu.